FANDOM

Wróżkowie Chrzestni
The Fairly OddParents
Wróżkowie-logo

Gatunek serial animowany
Twórcy ----
Liczba odcinków 210
Czas trwania odcinka 21 min.
Premiera 30 marzec 2001
Premiera PL ----
Liczba serii 9
Lata emisji ----

Wróżkowie Chrzestni -

OpisEdytuj

Akcja toczy się w miasteczku zwanym Mrokowo. Tytułowy bohater Timmy Turner musi usługiwać swoim rodzicom oraz wrednej opiekunce Vicky. Na szczęście Timmym opiekuje się wróżka Wanda i jej mąż Cosmo. Spełniają oni zachcianki Timmy’ego, jednak tylko w ramach regulaminu.

BohaterowieEdytuj

  • Timmy Turner – dziesięcioletni chłopiec. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i duże przednie zęby. Zawsze jest ubrany w różową czapkę z daszkiem, różową bluzkę z krótkimi rękawkami, niebiesko-szare spodnie i buty. Przyjaźni się z RJem, Chesterem i Elmerem. Jest zakochany w Trixie Tang, natomiast sam jest obiektem westchnień Tootie i Weroniki, chociaż podoba się również Trixie Jest sympatyczny, pomocny, koleżeński i odważny. Kocha ryzyko i przygody. Zawsze ma dużo pomysłów. Nie lubi się uczyć. Ma strasznego pecha, ale zawsze daje sobie radę. Jest wspaniałym przyjacielem i można na niego liczyć. Nie lubi pana Crackera, Vicky, Tootie. Ma wróżków chrzestnych – Cosma i Wandę. Uwielbia gry video, Strażnika z kosmosu, komiksy o Szkarłatnej Szczenie i serial „Buzi Buzi, Cmok Cmok”.
  • Cosmo – jest mężem Wandy i wróżkiem chrzestnym Timmy’ego. Ma zielone włosy i oczy. Najczęściej jest ubrany w białą koszulę, czarny krawat, czarne spodnie i buty, złotą koronę. Nie jest zbyt inteligentny. Zawsze wpada na głupie pomysły. Ma dobre serce, jest bardzo miły, zwariowany i gapowaty. Ma matkę która nie lubi Wandy.
  • Wanda – jest żoną Cosma i wróżką chrzestną Timmy’ego. Ma różowe krótkie kręcone włosy i różowe oczy. Najczęściej jest ubrana w czarne spodnie i buty, żółtą koszule a na głowie ma złotą koronę. Jest bardzo miła, ambitna i inteligentna. Nie lubi mamy Cosma.
  • Vicky – ma 16 lat. Dorabia sobie jako opiekunka do dzieci. Ma krótkie rude włosy, które związuje w kucyk i różowe oczy. Ma młodszą siostrę imieniem Tootie. Najczęściej nosi zieloną bluzkę oraz czarne spodnie i buty. Jest wredna, nienawidzi dzieci (szczególnie Timmy’ego) i lubi dokuczać innym. Robi wszystko dla zysku. Jest fanką "Strażnika z Kosmosu na Lodzie".
  • Pani Turner – mama Timmy’ego, ma 40 lat (jest to powiedziane w jednym odcinku). Jest bardzo zapracowana, sprzedaje nieruchomości. Wszyscy mówią do niej "Mama"(nawet, gdy miała 10 lat). Ma krótkie brązowe włosy i niebieskie oczy. Najczęściej nosi białe buty, białe spodnie, czerwony pasek, fioletową bluzkę.
  • Pan Turner – tata Timmy’ego, ma 40 lat (jest to powiedziane w jednym odcinku). Jest bardzo zapracowany. Pracuje w biurze. Dokładnie temperuje ołówki. Chce mieć inną pracę żeby syn był z niego dumny. Wszyscy mówią do niego "Tata" (nawet, gdy miał 10 lat). Ma czarne włosy i niebieskie oczy. Najczęściej nosi czarne buty, czarny krawat, czarny pasek, białą koszulę i niebieskie spodnie.
  • RJ (czyt. Ar Dżej, ang. AJ) – ma 10 lat. Przyjaźni się z Timmym, Chesterem i Elmerem. Cechuje go inteligencja i pracowitość. Uczy się najlepiej z całej klasy i uwielbia się tym chwalić. Jest Mulatem. Jest łysy i ma niebieskie oczy. Najczęściej ubrany jest w niebieską bluzkę, czarne buty i białe spodnie. W wolnych chwilach, kiedy nikt nie patrzy pomaga rządowi w eksperymentach oraz w dochodzeniach.
  • Chester MiernyGracz (ang. Chester McBadBat) – dziesięcioletni przyjaciel Timmy’ego, RJa i Elmera. Ma blond włosy i zielone oczy. Najczęściej jest ubrany w niebieskie spodnie, zieloną kurtkę i czarną bluzkę. Nosi aparat na zęby. Jest bardzo miły i trochę naiwny. Boi się dziewczyn. Czasami wpadają mu do głowy głupie pomysły. Jest synem Bucky’ego MiernegoGracza, przez co musi grać przymusowo w baseball, żeby wymazać hańbę naniesioną na nazwisko przez jego ojca – z tego powodu ma kompleksy. Po ojcu odziedziczył również anty-talent do baseballa.