FANDOM

Nickelodeon Schweiz
31 marca 2010 logo
Rozpoczęty 28 września 1998 (blok)
1 kwietnia 2009 r. (Kanał)
Zamknięte 26 września 2003 (blok)
Network MTV Networks Europe
Jest własnością Viacom / MTV Networks Europe
Format obrazu 576i (16: 9 SDTV)
1080i (HDTV)
Kraj Szwajcaria
Język niemiecki, francuski
Strona internetowa wwww.nick.ch

Nickelodeon (Szwajcaria), znany na antenie tylko jako Nickelodeon, to kanał telewizyjny dla dzieci w Szwajcarii i część międzynarodowej sieci Nickelodeon.

Nickelodeon Switzerland rozpoczął działalność jako część bloku programowego dla Schweizer Fernsehen (obecnie znanego jako SF). Blok był emitowany między 8 rano a 17:00 i byłby uprzedzony, gdyby pojawiły się wydarzenia sportowe lub przełomowe. Od 12.00 do 13.00 Nick prowadził programowanie na żywo, które zostało powtórzone o 16.00. Blok Nickelodeon Switzerland zakończył się 26 września 2003 roku. Po pięciu latach pobytu na antenie SF postanowiła zmienić plany i stworzyć nowy blok programowy znany jako Junior.

Obecny blok dla dzieci to teraz SF Tubii.

Zawartość

    1 blok (1998-2003)
        1.1 Na żywo!
        1.2 Dietmar
        1.3 Poprzedni prezenterów
        1.4 Magazyn
    2 kanały (2009-)
    3 Aktualne programowanie
    4 Zobacz także
    5 Zewnętrzne linki

Blok (1998-2003)

Blok, który pokazywany był na SF, trwał 7 godzin i składał się z programów Nicka pokazywanych na arenie międzynarodowej, ponownie nazywał się po niemiecku.

Obecny program składa się z harmonogramu Nickelodeon Niemcy, ale z reklam skierowanych do obywateli szwajcarskich.
Relacja na żywo!

"Relacja na żywo!" był teleturniejem dla dzieci, który był transmitowany na żywo w południe. Został nakręcony i wyprodukowany w jednym ze studiów SF DRS. Koncert składał się z klasycznych gier, takich jak Connect Four i quizów na temat edukacji ogólnej. Oferowane nagrody to głównie pieniądze w wysokości 70 lub 90 CHF. "Rambutan" był oddzielnym pokazem i dlatego nie należy do gier "Live!".

Czasami zwycięzcy poprzednich gier byli zapraszani w studio na udzielanie wywiadów. Często otrzymywali specjalne pamiątki z podpisami Nickelodeon.
Dietmar

"Dietmar" był jednym z nielicznych wyprodukowanych przez siebie programów na żywo. Był to program, który dawał wskazówki dotyczące życia w szkole, żartując o pewnych aspektach szkoły.
Poprzedni prezenterów

    Florian Hodel
    Nina Havel
    Gabriel
    Nadia Holdener

Kiedy SF zakończył blok programistyczny, nie podano oficjalnego powodu. Można założyć, że było to dla niskich ocen.

W przeddzień ostatniego, Live! został powtórzony i "Rambutan" nie został pokazany. Następnego dnia pojawił się Junior Scheiz bez żadnych komunikatów.
Czasopismo

Magazyn został opublikowany i zaprojektowany przez Nickelodeon. Składał się z puzzli, zdjęć, quizów i przewodnika telewizyjnego przeznaczonego dla dzieci. Większość zgłoszeń przesłały dzieci.

SRG SSR idée suisse dostarczył informację o programie telewizyjnym.
Kanał (2009-)

1 kwietnia 2009 r. Nick Switzerland pojawił się na VIVA jako część bloku programowego, pozwalając Nickowi Szwajcarskiemu na emisję dokładnie w tym samym czasie co Nick Germany. Wszystkie programy są takie same jak ich niemieckie i austriackie odpowiedniki, jednak podobnie jak Nick Austria, reklamy są zastępowane reklamami bardziej odpowiednimi dla obywateli Szwajcarii.

Nick został przemianowany na oryginalną nazwę Nickelodeon w marcu 2010 roku. Było to częścią planu MTV Networks, mającego na celu stworzenie zneutralizowanej tożsamości, z którą każdy może się identyfikować.

Od 16 maja 2011 r. Nickelodeon Switzerland korzysta z timesharingu z nową zlokalizowaną szwajcarską wersją Comedy Central, działając w ten sam sposób, co w Niemczech i Austrii.
Bieżące programowanie

    Rugrats
    Cześć Arnold!
    Nowoczesne życie Rocko
    Angry Beavers
    Pokaz Ren & Stimpy
    Aaahh !!! Prawdziwe potwory
    Doug
    Kenan i Kel
    Dziki Thornberrys
    Kot pies
    Moc rakiet
    SpongeBob Kanciastoporty
    KaBlam!
    Beyblade Burst

0