FANDOM

Nickelodeon to całodobowy kanał dla dzieci emitowany w południowo-wschodniej Azji. Służyła również do nadawania w Nowej Zelandii, dopóki ten kraj nie uzyskał własnego kanału. Programy są w języku angielskim.

Kanał został uruchomiony na Filipinach w dniu 5 listopada 1998 r. Jako 24-godzinny anglojęzyczny kanał. Następnie sieć rozszerzyła się do Indonezji, Malezji i Sri Lanki poprzez nadawanie regionalne z Singapuru od 1999 r. W styczniu 2000 r. Kanał zaczął nadawać w Nowej Zelandii, który trwał tam do sierpnia 2006 r., Kiedy to niezależny kanał kanału została uruchomiona.

Nickelodeon rozpoczął transmisję w Singapurze w dniu 9 marca 2001 r. Przez Starhub TV i przez SingTel od 15 marca 2013 r. W dniu 11 października 2006 r. Spółka zależna Viacom, MTV Networks Asia Pacific, utworzyła nową jednostkę do zarządzania telewizją Nickelodeon South East Asia z siedzibą w Singapurze. [1]

W dniu 15 marca 2010 r. Otrzymało nowe logo i nowe programy ze Stanów Zjednoczonych. 1 kwietnia 2011 r. Uruchomiono oddzielny kanał dla Filipin. 11 kwietnia 2011 r. Pojawił się nowy harmonogram. Nowy terminarz umieścił programy akcji na żywo w automacie do gier i podwoi blok Nick Jr. 1 lipca 2011 r. Usunięto blok Nick Jr. To dlatego, że lokalny Nick. Kanał Jr został uznany za kanał numer jeden w pierwszym kwartale 2011 r. W Singapurze. [2] W lutym 2013 r. Uruchomiono blok Nicktoons.

0