FANDOM

Tu nic niema! Skalmar Ten artykuł potrzebuje rozbudowy!

Historia Edytuj

Nim był kanałem, był to blok na południowoafrykańskim kanale dziecięcym KTV , zanim stworzył kolejny kanał w 2006 roku, Koowee i przemianował się na Nickelodeon . Nickelodeon został uruchomiony jako kanał w lipcu 2008 r. [2] W 2012 r. Otrzymał nowe zderzaki, promocję i ciągłość.

Później, W 2014 r. Pojawił się na rynku Nicktoons jako zamiennik przerwanego Kidsco, a także wprowadzenie Nick Jr. innego kanału z Viacom. Nick Jr i Nicktoons mają tę samą stronę internetową co Nickelodeon.

W czerwcu 2017 r. Kenya Film Classification Board (KCFB), pod przewodnictwem CEO Ezechiela Mutui, nakazał zakaz szerzenia sześciu kreskówek w kreskówkach Network Africa , Nickelodeon Africa i Nicktoons Africa za rzekome promowanie tematów LGBT wśród nieletnich. Występy, których to dotyczy, to aktualnie działająca Cartoon Network pokazuje Adventure Time , Clarence i Steven Universe , oprócz już zakończonych pokazów Nickelodeon Hey Arnold! oraz The Legend of Korra i aktualnie prowadzoną kreskówkę Nickelodeon The Loud House . [3]

0