FANDOM

Nick at Nite (stylizowany jako nick @ nite ) to amerykański blok programistyczny, który emituje co noc nad kanałem w Nickelodeon . Transmisja odbywa się w niedziele przez piątki od 20:00 do 7:00, a soboty od 21:00 do 7:00 Nick at Nite apeluje do dorosłych i nastolatków dzięki zestawowi powtórzeńsitcomów z live-action i ograniczonej ilości oryginalnego programowania.Ponieważ jednak dzieli przestrzeń między kanałami z Nickelodeon (prekursorem Cartoon Network i Adult Swim ), niektóre programy Nicka z Nite - głównie programy, które każdego wieczoru prowadzą do składu - są przeznaczone dla nastolatków i nastolatków w wieku od 8 do 16 lat. Treść Nicka na Nite (choć luźniejsza w odniesieniu do wulgaryzmów i sugestywnego dialogu w porównaniu do zorientowanego na dzieci Nickelodeon) nie jest tak porywcza ani agresywna, jak treści w innych głównych sieciach, zachęcając do dzielenia się publicznością między nią a widzami Nickelodeon. Ze względu na poleganie na powtórkach z sitcomów, których prawa do dystrybucji kanałów są ograniczone do określonej części dnia dzięki umowom ze studiami i / lub dystrybutorami (na przykład sieć posiada wyłączne prawa do transmisji w nocy na telewizję kablową, a TBS ma wyłączny kabel prawa dzienne do wspomnianej serii), Nick w usłudze Nite dostawcy telewizji kablowej na żądanie oferuje wyłącznie oryginalną serię, jeśli jest dostępna, a te serie są zazwyczaj łączone w sekcji VOD Nickelodeon.

Od stycznia 2016 r. Nick at Nite (podobnie jak Nickelodeon) jest dostępny w 92.0 milionach gospodarstw domowych w Ameryce Północnej.