FANDOM

“ Można by równie dobrze nazwać to miasto rajem dla kalmarów, albo może...za dużo tego raju. ”

Kalmarowe Włości
Przemysł: Mieszkania
Lokalizacja: W pobliżu Bikini Dolnego w Oceanie Spokojnym
Debiut: "Skalmarowice"

Kalmarowe Włości, znane także jako Skalmarowice jest miastem, w którym żyją tylko kalmary. Trzeba wejść do nich przez bramę. Skalmar mieszkał tu przez połowę odcinka "Skalmarowice".

Opis Edytuj Edytuj

Kalmarowe Włości mają wysokiej technologii system bezpieczeństwa, który ma zagwarantować, że do miasta nie wejdzie żadna gąbka, rozgwiazda i każdy gatunek stworzenia morskiego oprócz kalmarów. Prawdopodobnie mieszkańcy Kalmarowych Włości przeprowadzili się tam, bo chcieli uciec od irytujących gąbek i rozgwiazd zachowujących się tak jak SpongeBob i Patryk.

Wszystkie domy wyglądają identycznie jak dom Skalmara, położone są bardzo blisko siebie. Są to niebieskie posągi moai. Miejsca jakie możemy tu spotkać to min. sklep "Pełnia zdrowia", w którym sprzedawany jest puszkowany chleb i wiele innych, "Akademia Tańca Interpretacyjnego", ścieżka rowerowa, park główny i pole do krokieta.

Mieszkańcy Edytuj Edytuj

Wiele mieszkańców miasta interesuje się jazdą na rowerze, graniem na klarnecie i tańcem. Codziennie wykonują takie same czynności.

Brama frontowa Edytuj Edytuj

Brama frontowa jest jedynym możliwym wejściem do Kalmarowych Włości. W odcinku "Skalmarowice", z powodu brzydkiego zapachu z buzi Patryka po tym jak zjadł trzy porcje smażonych skórek ostryg, pracownik mdleje i przypadkowo naciska guzik otwierający bramę umożliwiając im wejście.

Atrakcje Edytuj Edytuj

Sklep pełnia zdrowia Edytuj Edytuj

Często odwiedza go Skalmar. Sklep ten sprzedaję zdrową żywność, taką jak puszkowany chleb. Przed wejściem znajduję się stojak na rowery. Umiejscowiony jest po drugiej stronie "Akademii Tańca Interpretacyjnego".

Le Café Edytuj Edytuj

Jest to kawiarnia szybkiej usługi, przy której znajdował się Skalmar i dwóch chłopców. Sprzedawczynią jest kobieta. Można tam kupić min. kawę i ciasteczka.

Akademia Tańca Interpretacyjnego Edytuj Edytuj

Znajduje się po drugiej stronie sklepu "Pełnia zdrowia". Skalmar i reszta mieszkańców Kalmarowych Włości uczęszczali tam codziennie na lekcje tańca.

Park Kalmarowych Włości Edytuj Edytuj

Często odwiedzany jest przez mieszkańców miasta i dzieci, którzy min. jeżdżą na rowerze, lub grają w golfa. W tym parku Skalmar znalazł dmuchawę rafową. Możemy zobaczyć tam: pole do gry w krokieta, fontannę, małą scena dla trio klarnetowego i ławki.