FANDOM

100 dobrych uczynków / 100 dobrych uczynków Eddiego McDowda[a] / Pies, który mówi[b] (ang. 100 Deeds for Eddie McDowd) – amerykańsko-kanadyjski serial familijny. Premierowy odcinek serialu został wyemitowany 16 stycznia 2004 w TVP2. Serial emitowany był w TVP2 od 16 stycznia 2004 roku a od 2008 roku emitowany jest od piątku do niedzieli o godzinie 19:30 i 22:00 w KidsCo. Emitowany i wyprodukowany na amerykańskim Nickelodeon.

100 Deds of Eddie

Gatunek familijny
Twórcy ----
Liczba odcinków 40
Czas trwania odcinka 30 minut
Premiera 1999
Premiera PL 2004
Liczba serii 3
Lata emisji ----

Uwagi [edytuj | edytuj kod] Edytuj

  1. Skocz do góry↑ Pod tą nazwą był emitowany na kanale KidsCo.
  2. Skocz do góry↑ Pod tą nazwą był emitowany na kanale ZigZap.

Bohaterowie[edytuj | edytuj kod] Edytuj

    • Eddie McDowd (Seth Green) (Jason Hervey) – główny i tytułowy bohater. Został zmieniony w psa przez "dziwaka", ponieważ był zły, przez co musi zrobić 100 dobrych uczynków. Rozumie go tylko chłopiec, na którym ostatni się zemścił, czyli Justin Taylor.
    • Justin Taylor (Brandon Gilberstadt) – główny bohater. Kiedy wraz z rodziną przeprowadził się do Kalifornii, adoptował "psa" Eddiego.
    • Drifter (dziwak) (Richard Moll) – zamienił Eddiego w psa. Często rozmawia z Eddiem.
    • Sariffa Chung (Brenda Song) – koleżanka Justina ze szkoły. Jest dość ekscentryczna i lubi się mądrzyć.
    • Gwen Taylor (Morgan Kibby) – siostra Justina Taylora. Na początku nie lubi Eddiego. Jej ulubionym sportem jest tenis ziemny.
    • Doug Taylor (William Francis McGuire) – ojciec Justina i Gwen Taylor. Jest listonoszem. Lubi słodycze.
    • Lisa Taylor (Catherine MacNeal) – matka Justina i Gwen Taylor. Kocha szyć. Pracuje w firmie zajmującej się reklamami.
    • Tori (Melanee Murray) – przyjaciółka Justina Taylor. Dziewczyna z wymiany zagranicznej (Anglia). Jest bardzo wesoła i szalona.
    • Spike Cipriano (Danny Tamberelli) – sąsiad Taylorów. Do szaleństwa kocha się w Gwen.
    • Salli (Joe Piscopo) – buldog francuski, kolega Eddiego.
    • Brenda May (Diane Delano) – pracuje w schronisku dla psów. Jest gruba i ciągle je. Zawsze zamyka psy w schronisku, jeśli nie mają obroży.
    • Flaco (Josh Hammond) – szkolny postrach. Znęca się nad Justinem.
    • Elizabeth Marcus
    • Henry Hill